fredag 27 juli 2012

Karatefylla Säsong 1 & 2 /TV (2011) Betyg: 9/10

En TV-serie som jag helt hade missat till en kompis tipsade mig om den i somras. Sannolikt så missade jag den eftersom den går på TV6....

Riktigt kul humor, den finns inga gränser för vad man kan skämta om här. Men i huvudsak handlar det mest om sex, sprit och relationer.

Grymt bra skådespelarensemble med Måns Nathanielsson, Kim Sulocki och Therese Andersson som mest kända namn. Personligen så blev jag mycket förtjust i några av de andra i ensemblen: Thess Persson, Tomas Åhnstrand och kanske framför allt Fredrik Hallgren ("jag hör mer, eller möjligtvis ner").

Tydligen så ska den släppas på DVD till hösten, men just nu så hittar man Karatefylla på Youtube.

Missa inte att kolla på denna höjdareserie. Den får Solsidan att kännas som "Hem till gården".

Betyg: 9/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar